1-روال شروع کار به چه صورت است؟

ابتدا با کارشناس ما تماس میگیرید ، روال کار را دقیق به شما توضیح می دهد. ما در ابتدا وضعیت فعلی شرکت شما را بررسی میکنیم و نتیجه را به شما اعلام میکنیم.

2-کدام پلن بهتر است ؟

بهترین روش ارائه خدمات به صورت ریموت است. سرعت بالا ، رضایتمندی بیشتر ، کنترل سرور و … به صورت مرتب توسط کارشناسان و البته هزینه مناسب تر ، از جمله این مزیتهای این روش می باشد.

3- در چه حالتی می توان به صورت ریموت از خدمات پشتیبانی استفاده کرد؟

بستر ارتباط اینترنتی شما مناسب باشد. (سرعت ، پایداری ، پهنای باند مناسب)

حداقل یک سرور مناسب بر پایه vmware داشته باشید.(با فضای خالی مناسب)

در این روش نیاز به فایروال است.( اگر ندارید ، ما برای شما نصب میکنیم)

سیستمهای شما خیلی قدیمی و فرسوده نباشد.( عملا نمی شود به سیستمهای قدیمی خدمات ارائه کرد)

نوع کار ، فعالیت شما و توانایی های پرسنل شما هم در این خصوص مهم است.

4-راهکارهای سازمانی هم ارائه می دهید؟

بله ، راهکارهایی در حوزه انفورماتیک برای بهتر شدن فرایند کاری شرکت شما در صورت نیاز ارائه می شود.

5-به صورت موردی و بدون قرارداد خدمات HelpDesk ارائه می دهید؟

خیر

6- کارهای مربوط به passive انجام می دهید؟

برای مشتریانی که قراداد پشتیبانی دارند جواب بله هستش.

برای پروژه های بزرگ و کلی ، جواب بله هستش.

برای کارهای موردی و خارج از قرارددادهای پشتیبانی جواب خیر هستش.

7- طراحی سایت و پشتیبانی آنرا انجام می دهید؟

برای مشتریانی که قراردداد دارند بله.

8- سوشال مدیا را هم پشتیبانی میکنید؟

در صورت نیاز برای شرکتهایی که قرارداد دارند ، بله

9- کارشناس شبکه اختصاصی هم میتوانیم از شما درخواست کنیم؟

بله

10-می توانیم از شما درخواست گزارش کنیم؟

بله ، خیلی از موارد قابل گزارش گیری هستن.

11-هزینه ها معمولا در چه رنجی هستن؟

به عنوان مثال یک شرکت معمولی ، با زیر ساخت مناسب ماهانه 13 میلیون تومان.

12-زمان قراردادها به چه صورت است؟

یکساله هستن ، شما به عنوان کارفرما می توانید ، تحت شرایطی زودتر از موعد قرارداد درخواست خاتمه قرارداد را داشته باشید.

 

 

“با الیت هوشمندانه مدیریت کنید”