1-روال شروع کار به چه صورت است؟
ابتدا با کارشناس ما تماس میگیرید ، روال کار را دقیق به شما توضیح می دهد. ما در ابتدا وضعیت فعلی شرکت شما را بررسی میکنیم و نتیجه را به شما اعلام میکنیم.
2-کدام پلن بهتر است ؟
بهترین روش ارائه خدمات به صورت ریموت است. سرعت بالا ، رضایتمندی بیشتر ، کنترل سرور و … به صورت مرتب توسط کارشناسان و البته هزینه مناسب تر ، از جمله این مزیتهای این روش می باشد.
3- در چه حالتی می توان به صورت ریموت از خدمات پشتیبانی استفاده کرد؟
بستر ارتباط اینترنتی شما مناسب باشد. (سرعت ، پایداری ، پهنای باند مناسب)
حداقل یک سرور مناسب بر پایه vmware داشته باشید.(با فضای خالی مناسب)
در این روش نیاز به فایروال است.( اگر ندارید ، ما برای شما نصب میکنیم)
سیستمهای شما خیلی قدیمی و فرسوده نباشد.( عملا نمی شود به سیستمهای قدیمی خدمات ارائه کرد)
نوع کار ، فعالیت شما و توانایی های پرسنل شما هم در این خصوص مهم است.
4-راهکارهای سازمانی هم ارائه می دهید؟
بله ، راهکارهایی در حوزه انفورماتیک برای بهتر شدن فرایند کاری شرکت شما در صورت نیاز ارائه می شود.
5-به صورت موردی و بدون قرارداد خدمات HelpDesk ارائه می دهید؟
خیر
6- کارهای مربوط به passive انجام می دهید؟
برای مشتریانی که قراداد پشتیبانی دارند جواب بله هستش.
برای پروژه های بزرگ و کلی ، جواب بله هستش.
برای کارهای موردی و خارج از قرارددادهای پشتیبانی جواب خیر هستش.
7- طراحی سایت و پشتیبانی آنرا انجام می دهید؟
برای مشتریانی که قراردداد دارند بله.
8- سوشال مدیا را هم پشتیبانی میکنید؟
در صورت نیاز برای شرکتهایی که قرارداد دارند ، بله
9- کارشناس شبکه اختصاصی هم میتوانیم از شما درخواست کنیم؟
بله
10-می توانیم از شما درخواست گزارش کنیم؟
بله ، خیلی از موارد قابل گزارش گیری هستن.
11-هزینه ها معمولا در چه رنجی هستن؟
به عنوان مثال یک شرکت معمولی ، با زیر ساخت مناسب ماهانه 13 میلیون تومان.
12-زمان قراردادها به چه صورت است؟
یکساله هستن ، شما به عنوان کارفرما می توانید ، تحت شرایطی زودتر از موعد قرارداد درخواست خاتمه قرارداد را داشته باشید.